Tuesday, January 31, 2006

Nog steeds geen huis.... maar wel....

Hoi allemaal,

De uitslag was dus geen van beiden... Arun had nog wel een meeting met de huisbaas, maar dat was echt een enorme arrogante eikel en bovendien vroeg hij toch weer 310... nee dus!

Gisteren (wederom) wat leuke flats gezien en vandaag (wederom) afspraken met huisbazen. We houden jullie op de hoogte!

Zondag wel een leuke dag gehad, heb namelijk model gespeeld in een advertentie voor Signature, een wiskey merk. Het bedrijf van Arun doet daar de reclame voor en ze hadden buitenlanders nodig. Of ik misschien interesse had? Tuurlijk! Het grappige was dat ik zaterdag bij Arun op kantoor was en dus de foto's van de andere modellen had gezien. Stuk voor stuk supermooi en dan ik dus, haha.
De shoot ging goed, er was een echte visagiste dus was mooi opgemaakt en had een leuk jurkje aan. De bedoeling was dat we net deden alsof we helemaal uit ons dak gingen op de dansvloer. "Wild and Energy" zoals de fotograaf zei. Eitje voor mij dus :-). Na iets van 4 uur waren we klaar, het grootste deel van de tijd sta ik vooraan (hihi) dus hopelijk ben ik goed in beeld als de advertentie uit is. Zodra die er is komt er uiteraard een foto op de site.

En oh ja, modellen zien er in het echt absoluut niet mooi uit. Eentje had 40 (!) minuten make-up nodig en een ander had een onwijs slechte huid en zag er na de make-up nog niet uit. Maar... allebei wel erg fotogeniek en dus goede modellen.

Dit was ff een korte update... hopelijk kan ik jullie de volgende keer vertellen dat we een huis hebben!

Kus!

1 comment:

  1. Klote zeg , en ik hoop dat jullie snel wat vinden. En ik zal niet meer duimen hoor. Zoals je ziet heeft dat toch geen zin :-(

    En wat een boffert is die Arun , beetje al die modellen mogen uitkiezen hihi .....lucky...bas^%....;-)

    ReplyDelete