Thursday, January 31, 2008

Foto's zeggen meer dan woorden

Onder het mom van "foto's zeggen meer dan woorden" wat impressies van de afgelopen weken:

Allereerst kerstmis:


Onze kerstboom, met natuurlijk cadeautjes eronder!


Kerst-outfit:

In 1 van de pakjes onder de kerstboom zat dit jurkje, had ik aan met kerst.
Oud & Nieuw:


Voor oud & nieuw had ik een ander jurkje gekregen. Ook de schoenen zijn nieuw trouwens.


En Arun zag er ook mooi uit:


In Blue Bar (Taj Westend) waar we oud&nieuw gevierd hebben:

Aaaaaaaaaah, lief!


Het nieuwe jaar ben ik begonnen met het uitvoeren van 1 van mijn goede voornemens: paardrijden! Bij een manege buiten de stad (dus ben wel een hele dag kwijt!):


Dit is Soviet Bay, mijn tot nu toe lievelingspaard daar.


Het afgelopen weekend hebben we de kamer opnieuw ingericht:


Zo zag het er eerst uit.


En nu zo (nieuwe kussens, nieuw vloerkleed, nieuwe gordijnen en een nieuwe vaas)



En de eettafel met nieuwe tafelloper, placemats en schaal met knikkers.
Tot de volgende keer!








No comments:

Post a Comment