Thursday, October 12, 2006

Oracle

Hallo iedereen,

Inmiddels alweer 3 weken bij Oracle, hoewel het een klein beetje spannend was want mijn papieren waren niet in orde. Of nou ja... ze houden hier heel erg van referenties en 1 van de bedrijven waar ik gewerkt heb hier (dat talenbedrijf) weigerde mij een brief te geven. Onder het mom van "jij hebt ons na 1,5 maand laten zitten dus waarom zouden wij jou helpen?" wilden ze dus echt niet meehelpen. En zonder die brief mocht ik van Oracle niet beginnen. Situatie uitgelegd aan Oracle, ze begrepen dat het vervelend was, maar die brief moest er komen. Uiteindelijk na heeeeeeeel veel gedoe een brief voor elkaar gekregen en ik wil echt niks meer met ze te maken hebben nu....

Maar goed, nu werk ik dus bij Oracle en dat bevalt prima. Vooral omdat ik een eigen computer heb met msn & koptelefoon dus ik kan de hele dag radio luisteren en/of via talpa.tv Nederlandse tv programma's kijken. Ben druk bezig met het volgen van Lotte, bij aflevering 16 nu. Het werk is (te) makkelijk, ze geloven hier in langzaam aan opbouwen dus de eerste weken (maanden) krijg je maar een klein beetje werk per dag. En de rest van de dag zit je dus niks te doen. Nou ja.... tv kijken ;-).

Oktober heeft wel veel feestdagen: vorige week 2 dagen vrij (geboortedag Ghandi en een staking) en 23 en 24 Oktober ook vrij, resp. Diwali en einde van de Rammadam. 1 november trouwens ook vrij. Het lange weekend in oktober gaan we misschien ergens heen, zou wel leuk zijn om wat anders van India te zien dan Bangalore.

Ok... dit was even een korte update....

Liefs voor iedereen!

No comments:

Post a Comment